Az elmúlt több mint egy évben, a korábban a blogomon található Zend Framework-os cikkeket, összefogtam egy kerek történetté. Ugyan korábban kijelentettem, hogy a blogom megszüntetem. Ez elhamarkodott döntés volt.

A korábbi bejegyzéseket visszaállítani már nem fogom, mivel az nagy munka lenne számomra és itt elérhetőek, és felesleges is úgy érzem. Jó másfél éve dolgozom web-fejlesztőként egy cégnél, sajnos ott nem a Zend Framework keretrendszert, hanem egy, az egyik munkatársam által készített kicsiny kis osztályt használunk a mindennapi problémák megoldására.

Anno sok energiát fektettem a Zend Framework megismerésébe és ezt nem akarom veszni hagyni. Így elhatároztam, hogy ebben az évben jobban szemügyre veszem ezt a keretrendszert és a nagyon sokak által használt jquery javascript library megismerésére fordítom felesleges energiáim. A korábban említett oldalon található egy Zend Framework tutorial, amit én írtam, az elején a Zend Framework(továbbiakban ZF) 1.5-ös változatára alapoztam, majd az 1.7-eset sikerült beletennem, azonban a napokban frissítettem a jelenleg elérhető 1.11-es változatra, ezzel pár hibát is javítani kellett a ZF szerkezeti változásai miatt. Ha valaki kérdezni szeretne, kérdezhet ott vagy akár itt is.

Korábban úgy gondoltam a blogot azért írja valaki, hogy másoknak segítsen ha olyan problémával találkozik az illető amit már sikeresen megoldottál, azonban szerintem ez így nem teljesen igaz, ha van egy blogod leírhatod amit akarsz szabadon bármikor bárhonnan ÉS amit leírtál visszaolvashatod, sokszor nagyon jól tud jönni főleg közelgő határidős munkáknál ha tudod, hogy ilyet már csináltál másfél éve de nem tudod pontosan felidézni a részleteket, visszaugrassz a blogodra és megoldás előtted van ha szorít az idő a blogod nagy segítség lehet. Viszont hogy most látom itt nem szorít, hanem repül.

Szép napot!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

