Facebook social pluginok fbml-el eltűntek

A mai napon(2011.03.16) arra lettem figyelmes, hogy az összes olyan weboldalamon ahol a facebook social pluginjait használtam fbml névteret alkalmazva, nem jelent meg semmi. Ezeket a scripteket a http://facebook.com/developers oldalon generáltattam. Érdekes módon a frissen generált scriptek sem jelentek meg az oldalakon, helyette muszáj volt az iframe-s megoldást  használnom.

Nem értem és nem tudom mi okozta a problémát, de elég kellemetlen volt kijavítgatni mindenhol. Én személy szerint az FBML névteret szívesebben használtam, mint az iframe-s megoldást mivel az nem kereső barát, de sajnos a szükség nagy úr. Arról olvastam, hogy az FBML megszűnik, azaz nem lesz használható a jövőben, de az is benne volt a cikkben, hogy a korábban FBML-el elkészített dolgok nem fognak megszűnni…. Lehet mégis homokszem került a gépezetbe??

Valószínűleg igen, mivel másnap 2011.03.17-én már minden <fbml> névteret használó script lefut az oldalakon, yeah…

Vélemény, hozzászólás?

