Szedd Magad akciók egy csokorban

A tél végén tavasz kezdetén már mindenki unja azon déli gyümölcsöket, amelyeket a téli hónapban az asztalára tud tenni. Mindenki várja az év első gyümölcsét a cseresznyét és az epret, én mind a két gyümölcsöt nagyon szeretem. Pár éve szedd magad eper lelőhelyet kerestem, a  weben ekkor sok helyen szétszórva jelentek meg ezen lelőhelyekről információk, igazán összeszedett informális weboldalt csak párat találtam, de azok is egy gyümölcstípusra koncentrálódtak. Ekkor fogant meg az ötlet egy ilyen típusú weboldal elkészítésében, az információkat kezdetben magam gyűjtöttem és rendszereztem, 2015-ben, már megjelentek az oldalon olyan termelők, akik saját maguk regisztráltak az oldalra, ebből arra következtettem, hogy van kereslet erre a funkcióra, a napokban ahogy közeledik a cseresznye, meggy, eper szezonja az oldal kiemelkedő látogatószámmal jelenik meg, úgy hogy nincs hirdetve köszönhető ez az alkalmazott SEO-nak. Így aki a tavaszi napsütésben szedd magad lelőhelyet keres, annak tudom ajánlani a http://gyümölcsvadász.hu információs weboldalt, jó vadászatot!

Vélemény, hozzászólás?

